Programy UE

Rozwój działalności firmy DREWNOSTYL poprzez wdrożenie strategii eksportowej na rynek niemiecki” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 , Działanie 1.4., Poddziałanie 1.4.1

W związku z planowaną realizacją projektu pn. „Rozwój działalności firmy DREWNOSTYL poprzez wdrożenie strategii eksportowej na rynek niemiecki” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4., Poddziałanie 1.4.1. firma P.P.H.U. DREWNOSTYL Zenon Błaszak ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup następujących elementów projektu:

ZAPYTANIE OFERTOWE NR – 03-02-2016

Wynajem powierzchni wystawienniczej 50 m2 .
– Wymiar powierzchni pod stoisko: 10×5 m, stoisko w kształcie prostokąta, stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
– Wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
– Obsługa techniczna stoiska wystawienniczego – Pakiet usług standardowych – prąd, media
itd.

Zapytanie ofertowe nr 1 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 – 03-02-2016

– Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10×5 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
– Usługa w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy obejmująca: Spedycję eksponatów i elementów zabudowy na targi: z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kielce, Zakładowa 1, 25-672 Kielce oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 3 ton, objętość: ok. 20 m3.

Zapytanie ofertowe nr 2 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Sprostowanie do zapytania ofertowego tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 – 03-02-2016

Organizacja podróży służbowa uczestników imprezy targowej- nocleg 4 osób x 5 dób:
– rodzaj pokoi: jedno/dwuosobowe,
– ilość pokoi: 3
– dzień zameldowania: 23.02.2016
– dzień wymeldowania: 28.02.2016
– lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 3 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

 


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4 – 09-02-2016

Produkcja materiałów promocyjnych – druk katalogów
Specyfikacja:
– ilość: 5000 szt.
, – Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 4 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5 – 10-02-2016

Poszukiwanie partnerów na rynkach docelowych – zakup opracowania 1 szt.

Zakres przedmiotu zamówienia:
Opracowanie zawierać będzie bazę danych zawierającą listę wyselekcjonowanych potencjalnych
partnerów, dystrybutorów, sklepy z rynku niemieckiego z którymi firma będzie mogła nawiązać
współpracę. Opracowanie zwierać będzie m.in. propozycje możliwych form kanałów dystrybucyjnych,
form kontaktu do wyselekcjonowanej grupy docelowej.

Zapytanie ofertowe nr 5 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6 – data 15.02.2016

Wynajem powierzchni wystawienniczej 50 m2
– Wymiar powierzchni pod stoisko: 10×5 m, stoisko w kształcie prostokąta, stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
– Wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
– Obsługa techniczna stoiska wystawienniczego – Pakiet usług standardowych – prąd, media

Zapytanie ofertowe nr 6 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 7 – 15.02.2016

Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary:
10×5 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.

Zapytanie ofertowe nr 7 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8 – 19.02.2016

Produkcja materiałów promocyjnych – druk katalogów.
Specyfikacja:
– ilość: 5000 szt. ,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rog

Zapytanie ofertowe nr 8 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 8 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR – 15.03.2016

Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy Targi Kind + Jugend, 15-18.09.2016.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
– Podróż służbowa uczestników w imprezie targowej (nocleg) – 3 pokoje dla 4 osób w terminie 13.09.2016-19.09.2016.
Pokoje wyposażone w łazienki , ze śniadaniem w formie bufetu.
Lokalizacja: okolice centrum targowego Koelnmesse.

Zapytanie ofertowe w pliku pdf tutaj. Załącznik do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9 – 18.08.2016

Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
– ilość: 5000 szt.,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 9 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 9 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10 – 18.08.2016

Zakup usług w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy wraz z ubezpieczeniem i kosztami spedycji z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kind + Jugend 2016 [ Koelnmesse GmbH , Messeplatz 1, 50679 Köln, Germany] oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 5 ton, objętość: ok.30 m3

Zabudowa powierzchni wystawienniczej ok. 100 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10×10 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron. Prezentacja 6-7 pokoików (kolekcji mebli).

Zapytanie ofertowe nr 10 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 10 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11 – 16.12.2016

Organizacja podróży służbowa uczestników imprezy targowej- nocleg 4 osób x 5 dób:
– rodzaj pokoi: jedno/dwuosobowe,
– ilość pokoi: 3
– dzień zameldowania: 21.02.2017
– dzień wymeldowania: 26.02.2017
– lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 11 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Anulowanie zapytanie ofertowego – tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11 – 30.12.2016

Podróż służbowa uczestników imprezy targowej – Nocleg: 4 osoby x 5 dób
– rodzaj pokoi: jedno lub dwuosobowe (z łazienkami),
– ilość pokoi: 3
– standard hotelu minimum 3-gwiazdkowy
– nocleg ze śniadaniem w formie bufetu
– miejsce parkingowe dla 2 samochodów
-Termin: dzień zameldowania: 21.02.2017r. dzień wymeldowania: 26.02.2017r.
– lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 11 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 12 – 02.01.2017

Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo – wystawienniczych odbywających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w charakterze wystawcy – Targi Czas Dziecka –Kielce, 23-25.02.2017r.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
– Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10x5m – otwarte z jednej strony
– Zakup usług w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy wraz ze spedycją eksponatów i elementów zabudowy na targi: z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kielce, ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 3 ton, objętość ok. 20 m3.

Zapytanie ofertowe nr 12 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 13 – 01.02.2017

Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
– ilość: 5000 szt. ,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 13 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 14 – 01.02.2017

Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo – wystawienniczych odbywających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w charakterze wystawcy – Targi Meble Polska –Poznań, 14-17.03.2017r.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 60 m2 (wymiary 8 m x 7,5 m) – stoisko otwarte z jednej strony.
W zakres wchodzi również wykonanie projektu stoiska, nawiązującego do charakteru i identyfikacji wizualnej marki Pinio.
Na stoisku musi być zaprezentowane co najmniej 5 kolekcji mebli (pokoi dziecięcych).
Miejsce rozmów: stół i 4 fotele. Zaplecze – ok. 1-2 m2.

Zapytanie ofertowe nr 14 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 15 – 01.03.2017

Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
– ilość: 5000 szt. ,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 48 stron środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 15 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa DREWNOSTYL poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w produkcji mebli dziecięco-młodzieżowych marki PINIO” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 , Działanie 1.5., Poddziałanie 1.5.2.

W związku z planowaną realizacją projektu pn. „Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa DREWNOSTYL poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w produkcji mebli dziecięco-młodzieżowych marki PINIO” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.5., Poddziałanie 1.5.2. firma P.P.H.U. DREWNOSTYL Zenon Błaszak ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup następujących elementów projektu:

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2016 – 06.05.2016

Zakup szlifierki szeroko taśmowej – 1 szt. oraz centrum obróbczego CNC – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 1 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2016 – 19.10.2016

Zakup oprogramowania do produkcji mebli – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 2 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2016 – 02.11.2016

Sprężarka łopatkowa wraz z osprzętem (osuszacz oraz zbiornik wyrównawczy) – 1 szt

Zapytanie ofertowe nr 3 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2016 – 02.11.2016

Stacje robocze – 4 szt.

Zapytanie ofertowe nr 4 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2017 – 02.06.2017

Zakup okleiniarki wąskich krawędzi – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 1/2017 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2017 – 02.06.2017

Zakup pilarki panelowej – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 2/2017 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2017 – 21.07.2017

Zakup układu nawilżania powietrza – 1 szt

ZZapytanie ofertowe nr 3/2017 w pliku pdf tutaj
ałącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2017 – 21.07.2017

Zakup układu odpylania – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 4/2017 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2018 – 22.01.2018

Dostawa i montaż wiertarko-kołczarki sterowanej numerycznie

Zapytanie ofertowe nr 1/2018 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2018 – 02.02.2018

Stanowisko do szlifowania – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 2/2018 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2018 – 02.02.2018

Stoły szlifierskie – 2 szt.

Zapytanie ofertowe nr 3/2018 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj