"Rozwój działalności firmy DREWNOSTYL poprzez wdrożenie strategii eksportowej na rynek niemiecki" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4., Poddziałanie 1.4.1



W związku z planowaną realizacją projektu pn. „Rozwój działalności firmy DREWNOSTYL poprzez wdrożenie strategii eksportowej na rynek niemiecki” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4., Poddziałanie 1.4.1. firma P.P.H.U. DREWNOSTYL Zenon Błaszak ogłasza zgodnie z zasadą konkurencyjności postępowanie w trybie zapytania ofertowego na zakup następujących elementów projektu:



Zapytanie ofertowe nr 1 - 03-02-2016


Wynajem powierzchni wystawienniczej 50 m2 .
- Wymiar powierzchni pod stoisko: 10x5 m, stoisko w kształcie prostokąta, stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
- Wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
- Obsługa techniczna stoiska wystawienniczego - Pakiet usług standardowych - prąd, media
itd.

Zapytanie ofertowe nr 1 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe nr 2 - 03-02-2016


- zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10x5 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
- Usługa w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy obejmująca: Spedycję eksponatów i elementów zabudowy na targi: z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kielce, Zakładowa 1, 25-672 Kielce oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 3 ton, objętość: ok. 20 m3.

Zapytanie ofertowe nr 2 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Sprostowanie do zapytania ofertowego tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe nr 3 - 03-02-2016


Organizacja podróży służbowa uczestników imprezy targowej- nocleg 4 osób x 5 dób:
- rodzaj pokoi: jedno/dwuosobowe ,
- ilość pokoi: 3
- dzień zameldowania: 23.02.2016
- dzień wymeldowania: 28.02.2016
- lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 3 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe nr 4 - 09-02-2016


Produkcja materiałów promocyjnych – druk katalogów
Specyfikacja:
- ilość: 5000 szt.
, - Format 210x270 mm (pion),
- druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 4 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe nr 5 - 10-02-2016


Poszukiwanie partnerów na rynkach docelowych – zakup opracowania 1 szt.

Zakres przedmiotu zamówienia:
Opracowanie zawierać będzie bazę danych zawierającą listę wyselekcjonowanych potencjalnych
partnerów, dystrybutorów, sklepy z rynku niemieckiego z którymi firma będzie mogła nawiązać
współpracę. Opracowanie zwierać będzie m.in. propozycje możliwych form kanałów dystrybucyjnych,
form kontaktu do wyselekcjonowanej grupy docelowej.

Zapytanie ofertowe nr 5 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie numer 6 – data 15.02.2016


Wynajem powierzchni wystawienniczej 50 m2
- Wymiar powierzchni pod stoisko: 10x5 m, stoisko w kształcie prostokąta, stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
- Wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
- Obsługa techniczna stoiska wystawienniczego - Pakiet usług standardowych - prąd, media

Zapytanie ofertowe nr 6 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie numer 7 – data 15.02.2016


zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary:
10x5 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.

Zapytanie ofertowe nr 7 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie numer 8 – data 19.02.2016


Produkcja materiałów promocyjnych – druk katalogów.
Specyfikacja:
- ilość: 5000 szt. ,
- Format 210x270 mm (pion),
- druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rog

Zapytanie ofertowe nr 8 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 8 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie – data 15.03.2016


Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy Targi Kind + Jugend, 15-18.09.2016.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
- Podróż służbowa uczestników w imprezie targowej (nocleg) – 3 pokoje dla 4 osób w terminie 13.09.2016-19.09.2016.
Pokoje wyposażone w łazienki , ze śniadaniem w formie bufetu.
Lokalizacja: okolice centrum targowego Koelnmesse.

Zapytanie ofertowe w pliku pdf tutaj
Załącznik do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj

Zapytanie numer 9 – data 18.08.2016


Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
- ilość: 5000 szt.,
- Format 210x270 mm (pion),
- druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 9 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 9 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie numer 10 – data 18.08.2016


Zakup usług w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy wraz z ubezpieczeniem i kosztami spedycji z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kind + Jugend 2016 [ Koelnmesse GmbH , Messeplatz 1, 50679 Köln, Germany] oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 5 ton, objętość: ok.30 m3

Zabudowa powierzchni wystawienniczej ok. 100 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10x10 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron. Prezentacja 6-7 pokoików (kolekcji mebli).

Zapytanie ofertowe nr 10 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 10 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe numer 11– data 16.12.2016


Organizacja podróży służbowa uczestników imprezy targowej- nocleg 4 osób x 5 dób:
- rodzaj pokoi: jedno/dwuosobowe,
- ilość pokoi: 3
- dzień zameldowania: 21.02.2017
- dzień wymeldowania: 26.02.2017
- lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 11 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Anulowanie zapytanie ofertowego - tutaj

Zapytanie ofertowe numer 11 – data 30.12.2016


Podróż służbowa uczestników imprezy targowej – Nocleg: 4 osoby x 5 dób
- rodzaj pokoi: jedno lub dwuosobowe (z łazienkami),
- ilość pokoi: 3
- standard hotelu minimum 3-gwiazdkowy
- nocleg ze śniadaniem w formie bufetu
- miejsce parkingowe dla 2 samochodów
-Termin: dzień zameldowania: 21.02.2017r. dzień wymeldowania: 26.02.2017r.
- lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 11 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe numer 12 – data 02.01.2017


Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo - wystawienniczych odbywających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w charakterze wystawcy – Targi Czas Dziecka –Kielce, 23-25.02.2017r.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10x5m – otwarte z jednej strony
- Zakup usług w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy wraz ze spedycją eksponatów i elementów zabudowy na targi: z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kielce, ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 3 ton, objętość ok. 20 m3.


Zapytanie ofertowe nr 12 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe numer 13 – data 01.02.2017


Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
- ilość: 5000 szt. ,
- Format 210x270 mm (pion),
- druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi


Zapytanie ofertowe nr 13 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe numer 14 – data 01.02.2017


Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo - wystawienniczych odbywających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w charakterze wystawcy – Targi Meble Polska –Poznań, 14-17.03.2017r.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 60 m2 (wymiary 8 m x 7,5 m) - stoisko otwarte z jednej strony.
W zakres wchodzi również wykonanie projektu stoiska, nawiązującego do charakteru i identyfikacji wizualnej marki Pinio.
Na stoisku musi być zaprezentowane co najmniej 5 kolekcji mebli (pokoi dziecięcych).
Miejsce rozmów: stół i 4 fotele. Zaplecze – ok. 1-2 m2.


Zapytanie ofertowe nr 14 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

Zapytanie ofertowe numer 15 – data 01.03.2017


Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
- ilość: 5000 szt. ,
- Format 210x270 mm (pion),
- druk 4+4, 48 stron środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi


Zapytanie ofertowe nr 15 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

kontakt:
PINIO | DREWNOSTYL
Rudniki 5, 64-330 OPALENICA
info@pinio.com.pl
INFOLINIA: 505 477 911