Unia Europejska

Programy UE

DREWNOSTYL Sp. z o.o. Sp. k.

realizuje projekt pn.

„Rozwój działalności firmy DREWNOSTYL poprzez wdrożenie strategii eksportowej na rynek niemiecki”

w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 1.4.1. Kompleksowe wsparcie rozwoju działalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych dla przedsiębiorstw posiadających plan rozwoju eksportu

Celem projektu było wdrożenie Planu eksportu firmy DREWNOSTYL przy wykorzystaniu działań rekomendowanych w tym dokumencie. W ramach realizacji projektu firma DREWNOSTYL uczestniczyła w jednej imprezie targowo-wystawienniczej w charakterze wystawcy w Niemczech oraz w czterech międzynarodowych imprezach targowo wystawienniczych zorganizowanych na terenie RP w charakterze wystawcy. Ponadto wyspecjalizowanej firmie zlecono opracowanie zawierające m. in. bazę danych potencjalnych partnerów handlowych oraz opracowanie możliwych kanałów dystrybucji. Efektem realizacji projektu jest zwiększenie aktywności na rynkach międzynarodowych, osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport oraz zawarcie nowych kontraktów handlowych zagranicznych.

Wartość projektu: 432 198,11 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 270 143,29 PLN

Projekt realizowany w okresie: 2016-02-18 – 2017-05-08

Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Pana Michała Błaszaka

ZAPYTANIE OFERTOWE NR – 03-02-2016

Wynajem powierzchni wystawienniczej 50 m2 .
– Wymiar powierzchni pod stoisko: 10×5 m, stoisko w kształcie prostokąta, stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
– Wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
– Obsługa techniczna stoiska wystawienniczego – Pakiet usług standardowych – prąd, media
itd.

Zapytanie ofertowe nr 1 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 – 03-02-2016

– Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10×5 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
– Usługa w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy obejmująca: Spedycję eksponatów i elementów zabudowy na targi: z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kielce, Zakładowa 1, 25-672 Kielce oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 3 ton, objętość: ok. 20 m3.

Zapytanie ofertowe nr 2 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Sprostowanie do zapytania ofertowego tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3 – 03-02-2016

Organizacja podróży służbowa uczestników imprezy targowej- nocleg 4 osób x 5 dób:
– rodzaj pokoi: jedno/dwuosobowe,
– ilość pokoi: 3
– dzień zameldowania: 23.02.2016
– dzień wymeldowania: 28.02.2016
– lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 3 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

 


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4 – 09-02-2016

Produkcja materiałów promocyjnych – druk katalogów
Specyfikacja:
– ilość: 5000 szt.
, – Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 4 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5 – 10-02-2016

Poszukiwanie partnerów na rynkach docelowych – zakup opracowania 1 szt.

Zakres przedmiotu zamówienia:
Opracowanie zawierać będzie bazę danych zawierającą listę wyselekcjonowanych potencjalnych
partnerów, dystrybutorów, sklepy z rynku niemieckiego z którymi firma będzie mogła nawiązać
współpracę. Opracowanie zwierać będzie m.in. propozycje możliwych form kanałów dystrybucyjnych,
form kontaktu do wyselekcjonowanej grupy docelowej.

Zapytanie ofertowe nr 5 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6 – data 15.02.2016

Wynajem powierzchni wystawienniczej 50 m2
– Wymiar powierzchni pod stoisko: 10×5 m, stoisko w kształcie prostokąta, stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.
– Wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna
– Obsługa techniczna stoiska wystawienniczego – Pakiet usług standardowych – prąd, media

Zapytanie ofertowe nr 6 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 7 – 15.02.2016

Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary:
10×5 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron.

Zapytanie ofertowe nr 7 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 7 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 8 – 19.02.2016

Produkcja materiałów promocyjnych – druk katalogów.
Specyfikacja:
– ilość: 5000 szt. ,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rog

Zapytanie ofertowe nr 8 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 8 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR – 15.03.2016

Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo-wystawienniczych w charakterze wystawcy Targi Kind + Jugend, 15-18.09.2016.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
– Podróż służbowa uczestników w imprezie targowej (nocleg) – 3 pokoje dla 4 osób w terminie 13.09.2016-19.09.2016.
Pokoje wyposażone w łazienki , ze śniadaniem w formie bufetu.
Lokalizacja: okolice centrum targowego Koelnmesse.

Zapytanie ofertowe w pliku pdf tutaj. Załącznik do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 9 – 18.08.2016

Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
– ilość: 5000 szt.,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 9 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 9 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 10 – 18.08.2016

Zakup usług w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy wraz z ubezpieczeniem i kosztami spedycji z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kind + Jugend 2016 [ Koelnmesse GmbH , Messeplatz 1, 50679 Köln, Germany] oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 5 ton, objętość: ok.30 m3

Zabudowa powierzchni wystawienniczej ok. 100 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10×10 m– stoisko narożne, otwarte z dwóch stron. Prezentacja 6-7 pokoików (kolekcji mebli).

Zapytanie ofertowe nr 10 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 10 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11 – 16.12.2016

Organizacja podróży służbowa uczestników imprezy targowej- nocleg 4 osób x 5 dób:
– rodzaj pokoi: jedno/dwuosobowe,
– ilość pokoi: 3
– dzień zameldowania: 21.02.2017
– dzień wymeldowania: 26.02.2017
– lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 11 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Anulowanie zapytanie ofertowego – tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11 – 30.12.2016

Podróż służbowa uczestników imprezy targowej – Nocleg: 4 osoby x 5 dób
– rodzaj pokoi: jedno lub dwuosobowe (z łazienkami),
– ilość pokoi: 3
– standard hotelu minimum 3-gwiazdkowy
– nocleg ze śniadaniem w formie bufetu
– miejsce parkingowe dla 2 samochodów
-Termin: dzień zameldowania: 21.02.2017r. dzień wymeldowania: 26.02.2017r.
– lokalizacja: okolice centrum targowego.

Zapytanie ofertowe nr 11 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 12 – 02.01.2017

Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo – wystawienniczych odbywających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w charakterze wystawcy – Targi Czas Dziecka –Kielce, 23-25.02.2017r.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
– Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 50 m2 – stoisko w kształcie prostokąta, wymiary: 10x5m – otwarte z jednej strony
– Zakup usług w zakresie transportu eksponatów oraz elementów zabudowy wraz ze spedycją eksponatów i elementów zabudowy na targi: z Rudniki 5, 64-330 Opalenica, do: Targi Kielce, ul. Zakładowa 1, 25-672 Kielce oraz z powrotem. Waga materiałów: ok. 3 ton, objętość ok. 20 m3.

Zapytanie ofertowe nr 12 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 13 – 01.02.2017

Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
– ilość: 5000 szt. ,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 44 strony środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 13 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 14 – 01.02.2017

Organizacja udziału w międzynarodowych imprezach targowo – wystawienniczych odbywających się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w charakterze wystawcy – Targi Meble Polska –Poznań, 14-17.03.2017r.
Planowany zakup zewnętrznej usługi obejmować powinien następujący zakres:
Zabudowa powierzchni wystawienniczej stoiska 60 m2 (wymiary 8 m x 7,5 m) – stoisko otwarte z jednej strony.
W zakres wchodzi również wykonanie projektu stoiska, nawiązującego do charakteru i identyfikacji wizualnej marki Pinio.
Na stoisku musi być zaprezentowane co najmniej 5 kolekcji mebli (pokoi dziecięcych).
Miejsce rozmów: stół i 4 fotele. Zaplecze – ok. 1-2 m2.

Zapytanie ofertowe nr 14 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 15 – 01.03.2017

Produkcja materiałów promocyjnych (katalogi):
– ilość: 5000 szt. ,
– Format 210×270 mm (pion),
– druk 4+4, 48 stron środka + 4 strony okładki, środek – kreda 150g mat, okładka – kreda
170g mat, folia mat na okładce, szycie zeszytowe, grzbietowanie, zaokrąglone rogi

Zapytanie ofertowe nr 15 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj

DREWNOSTYL Sp. z o.o. Sp. k.

realizuje projekt pn.

„Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstwa DREWNOSTYL poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w produkcji mebli dziecięco-młodzieżowych marki PINIO”

w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 1.5.2 Wzmocnienie konkurencyjności kluczowych obszarów gospodarki regionu

Celem projektu był zakup maszyn i urządzeń, które stworzą ciąg technologiczny, umożliwiający produkcję lepszej jakości mebli dziecięco-młodzieżowych marki PINIO, w tym innowacyjnej marki IGA (produkt udoskonalony) oraz świadczenie usług rozkroju płyt meblowych oraz oklejania wąskich krawędzi wąskich prostoliniowo (2 nowe usługi), a także oprogramowania do projektowania mebli i ich elementów. W wyniku realizacji projektu firma DREWNOSTYL Sp. z o.o. Sp. k. wprowadziła do swojej oferty 2 nowe usługi oraz jedną nową kolekcję mebli dziecięco-młodzieżowych dla rynku. Efektem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa oraz wzmocnienie jego pozycji na rynku produkcji mebli.

Wartość projektu: 3 687 955,11 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 981 097,09 PLN

Projekt realizowany w okresie: 2016-07-01 – 2018-04-30

Więcej informacji na temat realizowanego projektu można uzyskać od Pana Michała Błaszaka

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2016 – 06.05.2016

Zakup szlifierki szeroko taśmowej – 1 szt. oraz centrum obróbczego CNC – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 1 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2016 – 19.10.2016

Zakup oprogramowania do produkcji mebli – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 2 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2016 – 02.11.2016

Sprężarka łopatkowa wraz z osprzętem (osuszacz oraz zbiornik wyrównawczy) – 1 szt

Zapytanie ofertowe nr 3 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2016 – 02.11.2016

Stacje robocze – 4 szt.

Zapytanie ofertowe nr 4 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2017 – 02.06.2017

Zakup okleiniarki wąskich krawędzi – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 1/2017 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2017 – 02.06.2017

Zakup pilarki panelowej – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 2/2017 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2017 – 21.07.2017

Zakup układu nawilżania powietrza – 1 szt

ZZapytanie ofertowe nr 3/2017 w pliku pdf tutaj
ałącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2017 – 21.07.2017

Zakup układu odpylania – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 4/2017 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2018 – 22.01.2018

Dostawa i montaż wiertarko-kołczarki sterowanej numerycznie

Zapytanie ofertowe nr 1/2018 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2018 – 02.02.2018

Stanowisko do szlifowania – 1 szt.

Zapytanie ofertowe nr 2/2018 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2018 – 02.02.2018

Stoły szlifierskie – 2 szt.

Zapytanie ofertowe nr 3/2018 w pliku pdf tutaj
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – formularz ofertowy do pobrania tutaj
Informacja o wynikach postępowania w pliku pdf tutaj